Wat denken onze lezers over luxe?

Print

In februari lanceerden we de derde editie van de Luxe survey bij onze lezers. De vorige edities dateren van 2015 en 2018. Voor deze editie voegden we een aantal nieuwe vrouwelijke titels toe aan de scope, nl. Libelle/Femmes d'Aujourd'hui, Flair N/F en Feeling/GAEL.

Ook dit jaar hebben heel wat lezers de moeite gedaan om de vragenlijst (die gemiddeld 35 minuten duurde) volledig in te vullen: 3502.
Het meest opmerkelijke resultaat is dat de perceptie en de verwachtingen rond luxe zelfs in deze speciale tijden ongewijzigd blijven. Luxe voor onze lezers is nog steeds synoniem met kwaliteit, afwerking en aandacht voor details. Hoewel een deel van de lezers luxeversies/producten al eens in een bevlieging durft te kopen, blijft de meerderheid een luxe aankoop wel degelijk zorgvuldig afwegen. En ook al schakelen onze lezers het internet steeds vaker in om luxe producten te kopen, toch blijft de meerderheid er nog steeds van overtuigd dat de 'real life' boetiek experience ideaal is om premium producten en ervaringen aan te schaffen.

Linda of Mireille bezorgen u met plezier meer details.