Roularta Advertising start eigen tv-programma
Roularta Advertising start eigen tv-programma
Maandag 9 mei startte Roularta Advertising met een eigen tv-programma.
Telkens geholpen door een expert, behandelt de regie van Roularta Media Group acht weken lang de belangrijkste topics in marketing, communicatie en reclame.
Z-Advertising zit elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z, en is ook te bekijken via www.kanaalz.be of www.roularta-advertising.be
9/5 – Nathalie Erdmanis – Head of Sustainability van AG en Ageas – Het belang van duurzaamheid en hoe erover communiceren
16/5 – Pieter Janssens – CEO an iO – Data & advertising en het verdwijnen van de 3rd party cookies
23/5 – Petra De Roos – Managing Director van LDV – Hoe relevant blijven in advertising
30/5 – Cédric Cauderlier – CEO van MTV Networks en winnaar van het BAM Marketing Book of the Year – Innovatie in digitaal adverteren
6/6 – Koen Denolf – Managing Partner van The Fat Lady en BOCA Content Marketer of the Year – Tips voor een native-advertisingstrategie
13/6 – Tom Van den Bergh – CEO van RCA en auteur van het boek Beyond Brands – De toekomst van de merken
20/6 – Hugues Rey - Voorzitter van UMA en CEO van Havas Media – De rol van AI in 27/6 – Ulbe Jelluma - Managing Director Europe van Print Power Europe – De toekomst van print
Bart Lombaerts, Head of Content bij Spyke en auteur van het boek Meaningful Marketing, werkte mee aan de coördinatie en modereert de reeks.
Mark Daemen | Philippe Belpaire |
Director Strategy & Innovation mark.daemen@roularta.be |
Director Roularta Advertising philippe.belpaire@roularta.be |