Nest wordt Libelle-Nest en Femmes d'Aujourd'hui-Nest
Vanaf mei wordt Nest “Libelle-Nest” en voor de Franstalige versie “Femmes d’Aujourd’hui-Nest”, en zal als magazine 6x per jaar verschijnen. Daarnaast gaat het nieuwe magazine online ook zijn plaats vinden onder libelle.be en femmesdaujourdhui.be, net als de twee andere kanalen Libelle Lekker/Délices de Femmes d’Aujourd’hui en Libelle Mama/Femmes d’Aujourd’hui Mamans.
Het magazine en de site zullen zich blijven focussen op landelijk leven (wonen, tuinen en natuurbeleving). De nieuwe Libelle-Nest en Femmes d’Aujourd’hui-Nest vervangen ook de Momentums die 6x per jaar naar de abonnees van Libelle en Femmes d’Aujourd’hui werden verzonden.
Nest (Nederlandstalige versie) heeft tevens een oplage van 66.000 exemplaren bij de leden van de Landelijke Gilden. Dat wordt aangehouden. Dit betekent dat Libelle-Nest meteen een gegarandeerde verkochte oplage heeft van 72.000 Libelle abonnees en 66.000 leden Landelijke Gilden, of een totaal van 138.000 exemplaren. Daarbij wordt het nieuwe Libelle-Nest in losse verkoop nog in pakket met Libelle verkocht (10.000 exemplaren) en zal de uitgever de nodige inspanningen leveren om zo veel mogelijk Nest-abonnees te converteren naar Libelle. De Nederlandstalige oplage van Libelle-Nest zal dus meer dan verdubbelen vergeleken met de vroegere Nest-oplage.
Nest (Franstalige versie) zal een gegarandeerde verkochte oplage hebben van 25.500 Femmes d’Aujourd’hui abonnees en zal in losse verkoop nog in pakket met Femmes d’Aujourd’hui verkocht worden (5.000 exemplaren). En ook hier zal de uitgever de nodige inspanningen leveren om zo veel mogelijk Franstalige Nest-abonnees te converteren naar Femmes d’Aujourd’hui.
Het concept van het nieuwe Libelle-Nest/Femmes d’Aujourd’hui-Nest zal focussen op volgende inhoudelijke pijlers:
Inspiratie om het thuis gezellig te maken (landelijk wonen)
En “buiten” écht te beleven (tuin en natuur)
Ook op je bord
“Zelf doen” en “creatief zijn” als rode draad
Een ode aan landelijk leven, dichtbij de seizoenen en de natuur
Plattelandsmensen als moderne, aspirationele, ondernemende vrouwen en mannen
Met het kwaliteitslabel van Libelle in beeld, tekst en marketing
Het allerlaatste Nest-nummer komt uit op 29 maart, om vanaf mei in zijn nieuwe vorm “Libelle-Nest” en “Femmes d’Aujourd’hui-Nest” te verschijnen. In het najaar zullen dan nog 3 nummers volgen. Op www.roulartamedia.be vindt u binnenkort de nieuwe kalender en reclametarieven van Libelle-Nest en Femmes d’Aujourd’hui-Nest.
Contact | Mireille De Braekeleer Account Director Lifestyle |
Karina Jacobus |
Tel | +32 2 467 56 53 | +32 2 467 57 07 |
mireille.de.braekeleer@roularta.be | karina.jacobus@roularta.be |