Nathalie Bruart wordt de nieuwe hoofdredactrice van Femmes d'Aujourd'hui
Op 1 juli 2024 heeft Roularta Media Group Nathalie Bruart benoemd tot nieuwe hoofdredactrice van Femmes d’Aujourd’hui. Het Franstalige vrouwenmagazine werd voordien geleid door Anne Daix, die aan het blad gedurende een tiental jaren haar volle energie en ervaring heeft gegeven.
Nathalie Bruart (57) werkt al 23 jaar voor het magazine Femmes d’Aujourd’hui. Ze schrijft en coördineert de culinaire rubrieken en de culinaire specials Délices de Femmes d’Aujourd’hui, de Mini Délices en alle andere media (televisie, radio, webvideo's) met betrekking tot culinaire onderwerpen, in het team Foodlab. De afgelopen 10 jaar werkte ze ook nauw samen met de hoofdredacteur van het magazine Femmes d’Aujourd’hui.
Foto: © lowette
Nathalie Bruart:
"Femmes d’Aujourd’hui is een geweldig magazine dat altijd met de tijd is meegegaan en waar m’n hart altijd al naar uit ging. Ik moet bekennen dat koken mijn passie is en dat ook zal blijven. Ik heb veel geluk gehad dat ik deze rubriek en de special Femmes Délices al die jaren heb mogen maken ... Vandaag, met het team en de wens om dicht bij onze lezeressen te blijven in hun dagelijks leven, ben ik trots en enthousiast om deze 'grande dame' naar haar multimediale toekomst te begeleiden. Er zijn nog zoveel uitdagingen aan te pakken, verhalen te vertellen, lezeressen te ontmoeten, vreugde te delen, recepten te creëren en ideeën te bedenken ..."
Karen Hellemans, Uitgever & Algemeen Hoofdredacteur Libelle/Femmes d’Aujourd’hui:
"Nathalie is de juiste vrouw op de juiste plek. Met haar talent, creativiteit, kennis van de lezeres en culinaire expertise, is zij de ideale hoofdredactrice voor Femmes d’Aujourd’hui. Onze lezeressen mogen met haar en met het team het allerbeste van Femmes d’Aujourd'hui verwachten."
Over Femmes d’Aujourd’hui
Femmes d’Aujourd’hui, het eerste vrouwenmagazine van België, biedt wekelijks een overvloed aan informatie, advies, goede ideeën en tips die het leven van alle Waalse en Brusselse vrouwen vergemakkelijken. Als hét magazine dat meegroeit met de actieve vrouw biedt Femmes d'Aujourd'Hui nuttige, inspirerende en vermakelijke artikelen voor een aangenamer dagelijks leven: mode, schoonheid, koken, gezondheid, decoratie, toerisme, tuinieren en psychologie. Femmes d’Aujourd’hui biedt ook een op maat gemaakte tv-gids en brengt elk jaar een reeks verschillende supplementen uit. Elke week bereikt het blad 483.000 lezers¹.
¹ Bron: CIM 2023
Over Roularta Media Group
Roularta Media Group (RMG) is een beursgenoteerde multimediagroep met meer dan 1.200 medewerkers en een totale omzet van 323 miljoen euro. In België is RMG marktleider op het vlak van magazines in het Nederlands en in het Frans. In Nederland heeft RMG de op één na grootste portfolio van magazinemerken. In Duitsland is RMG marktleider in media voor het publiek van vijftigplussers. RMG heeft een hypermoderne offsetdrukkerij, Roularta Printing, die alle grote mediabedrijven bedient in de Benelux en de omringende landen. RMG bezit krachtige digitale tools, zoals de app ‘Mijn Magazines’, met een digitale kiosk, een 24/24 website met input van alle redacties en abonnementen toegankelijk voor de hele familie. Met het duurzaamheidsprogramma Roularta Cares is RMG een trendsetter op het vlak van duurzaamheid in de mediasector.
Roularta Media Group betreedt met de 8ste plaats - als één van de sterkste stijgers - de top 10 van de meest aantrekkelijke werkgevers in België volgens de recentste Employer Brand Research (2024) uitgevoerd door Randstad.
Karen Hellemans, Uitgever & Algemeen Hoofdredacteur Libelle/Femmes d'Aujourd'hui |
+32 (0)2 702 49 19 karen.hellemans@roularta.be |