Libelle kiest het beste ijssalon van 2024: Crèmelien uit Lommel triomfeert!

14 juni 2024

Zeg zomer en je denkt aan ijsjes: die heerlijke bolletjes in alle smaken. Dit jaar ging Libelle opnieuw samen met haar lezers op zoek naar dé beste ijsadresjes in Vlaanderen en Brussel. Na een eerste ronde selecteerde onze redactie uit de bijna 6.000 inzendingen de 30 populairste ijssalons.

De spanning steeg tijdens de daaropvolgende stemronde, waarin meer dan 7.000 stemmen werden uitgebracht. Uiteindelijk werd de winnaar duidelijk: Crèmelien uit Lommel mag zich met trots het beste ijsadresje van 2024 noemen.

Op zaterdag 15 juni zal Libelle de overwinning ter plaatse bij Crèmelien bekendmaken. We nodigen iedereen uit om samen met ons te vieren en te genieten van de heerlijkste ijsjes die Crèmelien te bieden heeft.

Over Libelle

Libelle is het grootste betalende magazine in België en telt wekelijks meer dan 850.000 lezers¹ in Vlaanderen. De Franstalige tegenhanger, Femmes d’Aujourd’hui, haalt een weekbereik van 483.000 lezers¹. Samen bereiken de twee magazines meer dan 1.330.000 lezers¹ als nationale marktleider. Naast het magazine vormen ook de specials Libelle Lekker en Libelle Nest, de website, de evenementen, de online communities, enz. een bron van inspiratie voor de Libelle-vrouw.

Source : CIM 2023

Over Roularta Media Group

Roularta Media Group (RMG) is een beursgenoteerde multimediagroep met meer dan 1.200 medewerkers en een totale omzet van 323 miljoen euro. In België is RMG marktleider op het vlak van magazines in het Nederlands en in het Frans. In Nederland heeft RMG de op één na grootste portfolio van magazinemerken. In Duitsland is RMG marktleider in media voor het publiek van vijftigplussers. RMG heeft een hypermoderne offsetdrukkerij, Roularta Printing, die alle grote mediabedrijven bedient in de Benelux en de omringende landen. RMG bezit krachtige digitale tools, zoals de app ‘Mijn Magazines’, met een digitale kiosk, een 24/24 website met input van alle redacties en abonnementen toegankelijk voor de hele familie. Met het duurzaamheidsprogramma Roularta Cares is RMG een trendsetter op het vlak van duurzaamheid in de mediasector.

Roularta Media Group betreedt met de 8ste plaats - als één van de sterkste stijgers - de top 10 van de meest aantrekkelijke werkgevers in België volgens de recentste Employer Brand Research (2024) uitgevoerd door Randstad.

KAren Hellemans, hoofdredacteur & uitgever
karen.hellemans@roularta.be