Knack Focus breidt uit met alle vormen van cultuur
Knack Focus breidt uit met alle vormen van cultuur
Knack Focus vernieuwt met meer cultuur, meer kunst, meer pop, meer film.
Knack Focus zal voortaan niet alleen entertainment, streaming, film, televisie en popcultuur belichten. Het magazine breidt verder uit met alle mogelijke vormen van cultuur. Ook boeken, tentoonstellingen, podiumkunsten en kunst in het algemeen komen aan bod in de vernieuwde Knack Focus. Het magazine positioneert zich op deze manier als de ultieme cultuurbijlage: jong, fris en met een eigengereide en complete aanpak.
Knack hoofdredacteur Bert Bultinck: “Door het bundelen van alle cultuuraanbod in één bijlage maken we het de lezer makkelijker. Een heldere agenda, verrassende inzichten van de scherpste pennen en de beste aanbevelingen, van Vermeer tot Maneskin, Caroline Polachek en Lize Spit, vind je voortaan terug in Knack Focus. Focus wordt nog breder, dikker en vollediger.”
Uitgever Niels Famaey: “Door deze integratie van cultuur in Knack Focus maakt de redactie verder werk van een heldere positionering van het Knack-pakket. Elke week vindt de lezer daarbij politiek, wetenschap, gezondheid, wereldnieuws, opinie en sport in Knack en op knack.be, cultuur en entertainment in Knack Focus en lifestyle, selfcare en human interest in Knack Weekend.”
Online ontwikkelt Knack zich voort tot een meer dan volwaardige speler met elke dag vers nieuws en achtergrondinformatie.
De drie magazines blijven beschikbaar in het digitale Mijn Magazine-aanbod , de online magazinekiosk met toegang tot de content van alle Roularta Media Group-titels voor de abonnees.
Over Knack
Knack zag het daglicht in 1971 en is sindsdien een gevestigde waarde wat betreft kwaliteits- en onderzoeksjournalistiek. Het vormt een succesvol pakket met Knack Focus en Knack Weekend en kreeg een aantal maanden geleden een volledige make-over.
Het Knack-pakket bereikt wekelijks 671.549 lezers (16 jaar en ouder)* en meer dan 280.000 surfers (16 jaar en ouder).*
*CIM pers 2022 en CIM internet studie Q4 2022