Kanaal Z lanceert ‘Z-Connected’, een reeks over de digitalisering bij kmo’s
Kanaal Z lanceert ‘Z-Connected’, een reeks over de digitalisering bij kmo’s
In de nieuwe reeks ‘Z-Connected’ toont Kanaal Z vanaf zaterdag 8 oktober hoe kmo’s omgaan met digitalisering. Bedrijfsleiders getuigen openhartig over de vele uitdagingen die met die digitalisering gepaard gaan. Kanaal Z realiseert de reeks in samenwerking met Orange Belgium.
Digitalisering is en blijft een hot topic voor veel kmo’s. De talrijke voordelen van een digitale transformatie zijn genoegzaam bekend. Investeringen in digitale tools, in automatisering en robotisering en/of in cybersecurity kunnen voor een bedrijf een hefboom vormen van een grotere productiviteit en flexibiliteit en dus van groei.
Maar als kmo een digitale strategie uittekenen en gericht investeren in een digitaliseringstraject is niet vanzelfsprekend. Welke digitale toepassingen zijn het meest geschikt? Hoe implementeer je nieuwe, hybride werkvormen? Op welke manier kan de cyberveiligheid worden gegarandeerd? En in welke nieuwe technologieën moet je vandaag investeren, zodat je er morgen de vruchten van kan plukken?
Alex Coene, Netmananger Kanaal Z: “Met ‘Z-Connected’ wil Kanaal Z bedrijfsleiders inspireren over digitalisering, hybrid working en cybersecurity in hun kmo. De nieuwe reeks reikt nieuwe technologieën en inzichten aan, zowel over strategische keuzes als de operationele implementatie.”
‘Z-Connected’: afspraak vanaf 8 oktober, gedurende 4 weekends op Kanaal Z.
Over Kanaal Z. Als enige zakenzenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel brengen Kanaal Z en Canal Z het meest gespecialiseerde en gevarieerde aanbod over business, economie en geld. Kanaal Z en Canal Z bereiken dagelijks gemiddeld 408.559 kijkers en op weekbasis 1.487.817 kijkers (bron CIM audimetrie).
Alex Coene |
Netmanager Kanaal Z alex.coene@roularta.be + 32 475 34 00 68 |