De Zondag lanceert Zondagsbrood
- De Zondag brengt deze maand iets speciaals naar de bakkerij: hun eigen Zondagsbrood
- Nu haal je niet alleen de De Zondag in huis, maar ook nog je dagelijkse portie Zondagsbrood.
- Met dit smakelijke initiatief brengt De Zondag de bakkerijen nog meer tot leven.
Al 22 jaar lang ligt De Zondag trouw op post bij meer dan 2200 bakkers in Vlaanderen. Deze gratis krant wordt wekelijks door zo’n 1,3 miljoen lezers geraadpleegd aan de ontbijttafel. Voortaan vind je De Zondag echter ook in het broodrek – niet enkel op zondag, maar elke dag. De krant ontwikkelde, samen met ambachtelijke bakkers en een ervaren producent van bakkerijgrondstoffen, een nieuw bruinbrood voor het hele gezin.
Barbara Spyckerelle, Marketing De Zondag: “De lancering van het Zondagsbrood is een symbiose van de jarenlange samenwerking van De Zondag met bakkers. De lezer zal aan de ontbijttafel vanaf nu niet enkel kunnen genieten van onze krant, maar ook van het lekkere Zondagsbrood.”
Een blijvertje
Het nieuwe bruinbrood is toegankelijk voor het hele gezin en elke gelegenheid. Het bevat verschillende zaden en graansoorten, zit boordevol smaak en heeft een krokante korst.
Te koop bij ambachtelijke bakkers
Het Zondagsbrood wordt gebakken door, en verkocht bij, ambachtelijke bakkers. Het recept en de ingrediënten laten bakkers toe om het brood te verkopen aan een competitieve prijs. De Zondag wil het Zondagsbrood een vaste waarde in het assortiment van elke ambachtelijke bakker laten worden.
Sterke mediacampagne
Het brood kreeg een eigen logo met een mascotte die groot en klein aanspreekt. De slogan ‘Het dagelijks brood van De Zondag’ maakt meteen duidelijk dat het brood elke dag verkrijgbaar is. De lancering wordt ondersteund door een brede mediacampagne in kranten, magazines, online, op radio en in de bioscopen.
Barbara Spyckerelle |
Marketing Director Local Barbara.spyckerelle@roularta.be gsmnr |