Estée Lauder
1. BRIEFING
Estée Lauder pakte onlangs uit met een nieuwe en verbeterde formule voor het iconische Advanced Night Repair-serum, en wou hier dus heel wat awareness rond creëren, zodat het product opnieuw top of mind werd bij verschillende doelgroepen en leeftijden.
2. DOEL
• de awareness verhogen voor dit multi purpose-product
• de nieuwe formule en de voordelen belichten
• een jonger publiek voor zich winnen
• testen genereren, met de bijhorende goede reviews
• conversie & upselling
3. ONZE CONTENT SOLUTIONS
We stelden een cross-media partnership voor, met heel uiteenlopende uitingen:
• Redactionele artikels (tutorials, reviews, …)
• Advertorials: combinatie van storytelling en staaltjes
• Vlogs van ambassadeurs
• Instagram Live-sessies met een expert
• Masterclass workshop
• Dedicated e-mailing
We selecteerden deze media:
• Wave 1: Feeling/Gael & Knack Weekend/Le Vif Weekend: doelgroep 40+, hogere sociale klasse 1-2
• Wave 2: Feeling/Gael & Flair NL/FR: doelgroep 25+, sociale klasse 1-5
Timing: augustus-december
Wave 1:
Wave 2:
Check onze Instagram story: https://www.instagram.com/p/CEb6Xg-nQL5/

Mireille De Braekeleer
