Magixx Magazine Packs worden versterkt en breiden uit
Roularta, Rossel en DPG Media versterken en verbreden Magixx Magazine Packs
De uitgeverijen Roularta Media Group, Rossel en DPG Media vernieuwen hun Magixx-aanbod en voegen er een Luxe Lifestyle-aanbod aan toe.
Magixx is het nationaal, vereenvoudigd aanbod waarmee Roularta Media Group, Rossel en DPG Media hun adverteerders sinds 1 januari 2021 de mogelijkheid geven om de lezers van hun grootste tijdschriftentitels gecombineerd te bereiken, en dit zowel in print als digitaal. Een groot aantal adverteerders toonde al concrete belangstelling voor deze sterke packs.
Magixx Reach bereikt 50% van de Belgische bevolking, Het is samengesteld uit Libelle/Femmes d’Aujourd’hui (Roularta), Knack/Le Vif (Roularta), Dag Allemaal (DPG) , Humo (DPG), Soir Mag (Rossel) en Ciné Télé Revue (Rossel).
Magixx Women Pack bereikt één Belgische vrouw op drie met de titels Flair NL/FR (Roularta) en nina (DPG). Het Maxixx Women Pack wordt nu versterkt door toevoeging van de titels Max (Rossel), Plus Magazine NL/FR (Roularta) en Goed Gevoel (DPG).
Voorts breiden Roularta Media Group, Rossel en de DPG Media het aanbod uit met een Luxe Luxury Pack. Het pack bundelt de luxetitels So Soir (Rossel), dm.magazine (DPG), Knack Weekend/Le Vif Weekend, Trends Style (N+F) en Feeling/GAEL (Roularta). Het nieuwe pakket garandeert een groot, gecombineerd bereik en een hoge selectiviteit. Het richt zich op de sociale groepen 1-2.
Bij het boeken van het Magixx Reach Pack voor verschijningen in de periode van 1 juli tot en met 31 augustus 2021 geldt een zomeraanbod onder vorm van 1+1.
DPG | Roularta Media | Rossel |
Alexandra Devacht |
Betty Osaer M. + 32 475 21 17 77 E-mail Betty.Osaer@Roularta.be |
Dorothée Lefèvre M. + 32 479 41 10 37 E-mail Dorothee.lefevre@rossel.be |