Kanaal Z en Talk To C lanceren ‘Z-Growth’, het ultieme persoonlijke ontwikkelingstraject gemaakt VOOR en DOOR young professionals
Op woensdag 17 april lanceert de businesszender Kanaal Z ‘Z-Growth’, een reeks die young professionals helpt om hun passie voor persoonlijke ontwikkeling om te zetten in echte groei. In samenwerking met Keytrade Bank, Cheops en Talk To C, dé go-to community voor persoonlijke ontwikkeling in België voor jong talent, brengt Z-Growth een verfrissende kijk op zelfontwikkeling rechtstreeks naar je televisiescherm.
Elke week word je ondergedompeld in het leven van een young professional, waarbij er dieper wordt ingaan op zeven essentiële aspecten van zelfontwikkeling, zoals time management, mentoring, inspirerend leiderschap, selfcare en growth mindset. Maar dat is niet alles! Ervaren experts zoals Ann Wauters, Mattias Losoli, Gerrit Sarens en Bjorn Vandewege staan klaar met praktische tips die je meteen kan toepassen. Bij Z-Growth draait het namelijk om tastbare inzichten die je onmiddellijk in de praktijk kan brengen.
Mattias Losoli, Founder Talk To C: "Persoonlijke ontwikkeling is van cruciaal belang voor young professionals om de beste versie van zichzelf te worden, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak. Met Z-Growth willen we dus een nieuwe generatie van zelfbewuste en veerkrachtige professionals inspireren, maar vooral ook vormen. Eens je van de schoolbanken komt, is het werkleven als young professional vaak een heuse zoektocht naar jezelf en continue vooruitgang. In plaats van het wiel zelf te moeten uitvinden, leek het ons relevant om inzichten van ervaren experts hapklaar mee te delen. Iets waar ik als young professional veel aan gehad zou hebben en dat volledig past binnen de missie van de Talk To C-community om young professionals een stem te geven en te helpen met hun uitdagingen in hun zelfontplooiing."
Z-Growth gaat van start op 17/04 in herhalingslus op Kanaal Z. Mis deze unieke kans niet om jouw groeipotentieel te ontgrendelen en jezelf naar nieuwe hoogten te brengen.
Over Kanaal Z
Kanaal Z en Canal Z brengen als enige businesszenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel het meest gespecialiseerde en gevarieerde aanbod over business, economie en geld. Kanaal Z en Canal Z bereiken dagelijks gemiddeld 467.653 kijkers in België.
Over Roularta Media Group
Roularta Media Group (RMG) is een beursgenoteerde multimediagroep met meer dan 1.200 medewerkers en een totale omzet van 323 miljoen euro. In België is RMG marktleider op het vlak van magazines in het Nederlands en in het Frans. In Nederland heeft RMG de op één na grootste portfolio van magazinemerken. In Duitsland is RMG marktleider in media voor het publiek van vijftigplussers. RMG heeft een hypermoderne offsetdrukkerij, Roularta Printing, die alle grote mediabedrijven bedient in de Benelux en de omringende landen. RMG bezit krachtige digitale tools, zoals de app ‘Mijn Magazines’, met een digitale kiosk, een 24/24 website met input van alle redacties en abonnementen toegankelijk voor de hele familie. Met het duurzaamheidsprogramma Roularta Cares is RMG een trendsetter op het vlak van duurzaamheid in de mediasector.
Alex Coene |
Netmanager Kanaal Z en Canal Z alex.coene@roularta.be |
Voor praktische vragen, contacteer:
Mattias Losoli |
Founder Talk To C Mattias Losoli |