Media talks
PrintRoularta kwam de jongste weken vaak aan bod in de media. Hier kunt u de artikels er nog even op naslaan!
- Xavier Bouckaert "Het gaat nu om de beleving rond het magazinemerk"
Adverteerders erkennen steeds meer het belang van lokale media - in Pub Magazine - Mireille De Braekeleer "Wij claimen onze plaats in elke stap van de funnel"
Magixx, la Grande Alliance in Pub Magazine - Philippe Belpaire "Roularta heeft een sterk trackrecord als het over samenwerken gaat"
De 5 challenges voor de regies morgen - in MediaMarketing - Ben Herremans "Onderschat vooral het effect van de zintuigelijke prikkels van de magazinepers niet"
De magazinepers moet zich opnieuw uitvinden - in Pub Magazine - Mark Daemen "In feite is context het meest waardevolle datapunt"
Datadiggers: eenheid maakt macht in MediaMarketing - Jan Bamelis "Je hebt een gezonde balans nodig tussen digitaal en print"
B2B-printmedia laten hun tanden zien in Pub Magazine
Mark Daemen
Director Strategy & Innovation
+32 51 26 69 67
+32 476 50 09 46
mark.daemen@roularta.be