Merken
PrintOntdek onze media-oplossingen op maat
Met een reeks sterke merken in de markt kunnen we voor jou een straffe mediacampagne opzetten. Wil je maximaal resultaat? Ga dan omnichannel: combineer print en digitaal om op het juiste moment op de juiste plaats aanwezig te zijn.
Printtitels
Met het grootste weekblad van het land De Zondag bereik je tot 1,3 miljoen lezers in Vlaanderen en Brussel. De krant verschijnt steeds in 16 regionale edities, zodat je ook heel regionaal kunt gaan targetten. Idem voor diens maandelijkse lifestylebijlage DZ Magazine trouwens! Daarnaast behoren ook de lokale kranten KW (Krant van West-Vlaanderen), Tam-Tam Knokke, Bruzz en Zeeuwsch Vlaams Advertentieblad tot de mogelijkheden.
Digitale oplossingen
De lezers van Knack, Libelle, Trends, Flair, ... bereiken? Dat kan ook online! Via Local Display Advertising krijg je gegarandeerde vertoningen van jouw online banners op de websites van straffe Roularta-titels. Of wat dacht je van hyperlokale aanwezigheid in populaire handelszaken? Het beeldschermennetwerk Mijn Stad TV speelt jouw (video)spot af op beeldschermen in centrumsteden naar keuze. Daarbovenop hebben we nog het vastgoedportaal Immovlan, het jobportaal Regiotalent en het autoportaal Gocar, stuk voor stuk vaste waarden in de markt.
Leadgen evenementen
Ter ondersteuning van specifieke sectoren organiseert Roularta Local Media events om prospecten en bedrijven met elkaar in contact te brengen: Jobvillage voor recruiters, Nieuwbouwzondag voor vastgoedmakelaars, projectontwikkelaars en bouwbedrijven, en Renovatiezondag voor renovatie-experten.