Belgian HR Awards
PrintConcept
Op 26 september 2019 reiken Trends en Trends-Tendances en de organisatoren van de HR Pioneer Awards – Kanaal Z / Publicarto / De Facto Image Building – de Belgian HR Awards uit in de Event Lounge, Brussel. Deze prijsuitreiking vindt plaats tijdens een stijlvol business evenement in aanwezigheid van 400 leidinggevenden en beslissingsnemers uit de HR-wereld.
Die avond brengen we de BelgischeHR-wereld bij elkaar en krijgen ze de mogelijkheid om te netwerken.
Op dit prestigieus evenement worden 3 awards uitgereikt.
2 HR Pioneer Awards worden uitgereikt op basis van spontaan voorgestelde kandidaturen door bedrijven (van 28/02/2019 tot 28/04/2019):
- HR Pioneer Internal Communication
- HR Pioneer External Communication
- + de prijsuitreiking van de Trends HR Manager of the Year
COMMUNICATIE
Dit evenement wordt aangekondigd in print, online en via televisie en kan rekenen op een sterke promotionele ondersteuning.
Er is een breed mediaplan uitgewerkt:
- Advertenties in Trends/Trends-Tendances en Knack/Le Vif L’Express (N/F);
- Online campagne op trends.be (N/F), knack.be (N), levif.be (FR) en streekpersoneel.be (N/F);
- Via mail naar geregistreerde gebruikers van bovenstaande sites + naar een selectie van de HRM Trends Top;
- Dedicated mini-site;
- Print- en digitale uitnodigingen
- 18u00: Welkomstcocktail
- 19u00: Keynote speaker
- Presentatie van de genomineerden in elke categorie en uitreiking van de awards (HR Pioneer Awards en Trends HR Manager of the Year)
- 20h00: Galadiner
- 21u00: Walking dessert en networking
Gold sponsors:
- Sectorexclusiviteit
- 2 tafels van 10 personen op het event (20 tickets)
- 1/1 advertentiepagina in TR en TT
- Business branding 60” (uitgezonden awarduitreiking + 2 x uitgezonden op Kanaal Z/Z-HR)
- Logovermelding op de site www.belgianhrawards.be
- Logovermelding op alle communicatie evenement
- Visibiliteit tijdens event
- logovermelding op de onthaalwand
- logovermelding gedurende academische deel op grote projectiescherm + gedurende het hele event
- creatieve visibiliteit ter plaatse te bespreken met de organisatoren
- Business branding 60” gedurende academische gedeelte
- autopromo spot (max 30’’) en billboard (5’’.) met geluid op groot scherm aan begin van het academische gedeelte
- autopromo spot (max 30’’) en billboard zonder geluid in de cocktail area op plasmascherm
- Goodiebag
- Klikbaar logo in bedankingsmail
- Persoonlijke e-mailing in HTML door de sponsor gemaakt door Roularta gemaild naar de deelnemers van de avond
- Lijst van alle deelnemers
Silver sponsors:
- Geen sectorexclusiviteit
- 2 tafels van 10 personen op het event (20 tickets)
- Logovermelding op de site www.belgianhrawards.be
- Logovermelding op alle communicatie evenement
- Visibiliteit tijdens event
- logovermelding op de onthaalwand
- logovermelding gedurende academische deel op grote projectiescherm + gedurende het hele event
- creatieve visibiliteit ter plaatse te bespreken met de organisatoren
- autopromo spot (max 30 seconden) of billboard met geluid op groot scherm tijdens het academische gedeelte
- autopromo spot (max 30 seconden) of billboard zonder geluid in de cocktail area op plasmascherm
- Goodiebag
- Klikbaar logo in bedankingsmail
- Lijst van alle deelnemers
Bronze sponsors:
- Geen sectorexclusiviteit
- 1 tafel van 10 personen op het event (10 tickets)
- Logovermelding op de site www.belgianhrawards.be
- Logovermelding op alle communicatie evenement
- Visibiliteit tijdens event
- logovermelding op de onthaalwand
- logovermelding gedurende academische deel op grote projectiescherm + gedurende hethele event
- creatieve visibiliteit ter plaats te bespreken met de organisatoren
- billboard met geluid op groot scherm tijdens het academisch gedeelte
- billboard zonder geluid in de cocktail area op plasmaschermen
- Goodiebag
- Klikbaar logo in bedankingsmail