Z-Hybrid belicht de digitale revolutie in communicatie
Digitale technologie verandert in sneltempo onze economie en onze samenleving. Ze zorgt ook voor heel wat nieuwe kansen en zal de volgende jaren één van de sterkste motoren zijn van groei, welzijn en een hoger rendement.
De nieuwe Z-Hybrid reeks op Kanaal Z en Canal Z focust op de veranderingen die digitale technologie met zich meebrengt voor massacommunicatie. Vanaf donderdag 2 februari worden enkele sterke cases uitgelicht die inspirerend kunnen zijn voor het brede bedrijfsleven. Het themaprogramma laat ook experts aan het woord over digitalisering van communicatie.
Hoe sturen grote ondernemingen hun communicatie bij? Welke accenten leggen ze? Hoe combineren ze papieren en digitale dragers om hun eindklanten optimaal van dienst te zijn? En wat levert dit op als win-win voor zowel de klant als de onderneming zelf? Op die vragen krijgt u een antwoord in Z-Hybrid.
Deze nieuwe reeks wordt gerealiseerd in samenwerking met Group Joos, en haar divisie Joos Hybrid (het vroegere ComsMail).
Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be
Kanaal Z en Canal Z, brengen als enige business zenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel het meest gespecialiseerde en gevarieerde aanbod over business, economie en geld. Kanaal Z en Canal Z bereiken dagelijks gemiddeld 488.000 kijkers en op weekbasis 2.100.000 kijkers (bron CIM audimetrie), en zijn hiermee samen de grootste digitale zenders van het land.
Contact | Xavier Bouckaert CEO |
Alex Coene |
Tel | +32 51 26 63 23 | +32 2 467 57 17 |
xavier.bouckaert@roularta.be | alex.coene@roularta.be |