TNS Kaderledenstudie - juni 2015
PrintLees: The R-Evolution magazine - Special Edition: kaderledenstudie - Juni 2015
- 03. Vooraf/ Philippe Belpaire - Kaderleden, een natuurlijke doelgroep van Roularta
- 04. TNS Media/ Trui Lanckriet - De dynamiek van de Kaderledenstudie
- 05. Kaderledenstudie 2015/ Algemene Resultaten - Kaderleden: wie zijn ze? Wat is hun aankoop- en mediaconsumptiegedrag?
- 012. Space/ Bernard Cools - Pragmatische mensen maken logische keuzes
- 014. UBA/ Simone Ruseler - Voorzichtige innovators
- 016. Febelmag/ Dirk Schyvinck - Printmedia blijven goed scoren
- 018. Mediacom/ Christian Kévers - Een tool om onze keuzes te controleren
- 020. Kaderledenstudie 2015/ Sectorale resultaten - Finance, ict, telecom, auto, luxe, horlogerie
- 026. MEC/ Leen Schramme - Het kaderlid als persoon en consument
- 028. OMD België/ Remi Boel - Liever jaarlijks
Veel leesplezier!
Benieuwd wat Trui, Diana, Bernard, Simone, Dirk, Christian, Leen & Rémi nog meer te vertellen hebben over de kaderledenstudie? Bekijk dan de video’s.