Knack & Le Vif Weekend / Beauty 2021
PrintConcept
Wekelijks brengen Knack & Le Vif Weekend een waaier aan lifestyle actualiteit, telkens gericht op 5 pijlers: Fashion, Travel, Beauty, Design en Food. De redactie signaleert wat er in deze domeinen beweegt, vangt trends op, test nieuwe producten en adressen uit. Aangezien beauty een sterke pijler vormt van Knack & Le Vif Weekend, zijn er heel wat edities die aandacht aan dit thema besteden. Hieronder een overzicht van de Beauty nummers voor 2021.
KALENDER 2021
Thema | Verschijning | Deadline reservatie | Deadline materiaal |
Dossier New year, new you | 20-21/01/2021 | 04-08/01/2021 | 11-13/01/2021 |
Dossier Love is in the air | 10-11/02/2021 | 25-29/01/2021 | 01-03/02/2021 |
Black Luxe | 24-25/03/2021 | 05-09/03/2021 | 09-11/03/2021 |
Dossier Women gift ideas | 05-06/05/2021 | 19-23/04/2021 | 26-28/04/2021 |
Dossier Hello sunshine | 19-20/05/2021 | 30/04-06/05/2021 | 07-11/05/2021 |
Dossier Men gift ideas | 09-10/06/2021 | 21-28/05/2021 | 31/05-02/06/2021 |
Black Luxe | 10-11/11/2021 | 20-22/10/2021 | 22-26/10/2021 |
Dossier Perfume addict + Luxury living | 17-18/11/2021 | 28/10-04/11/2021 | 05-09/11/2021 |
Black Feest | 01-02/12/2021 | 12-16/11/2021 | 16-18/11/2021 |
Dossier Luxury gifting | 08-09/12/2021 | 22-26/11/2021 | 29/11-01/12/2021 |
Key facts
- Oplage: 98.950 exemplaren NL en 61.582 exemplaren FR (Print run Cim Brand Report 2019), voor de oplage van onze Black specials: zie 'overzicht oplages'
- LLP: Knack Weekend: 358.369 , Le Vif Weekend: 224.454
- Profiel Knack Weekend: 40,5% sociale groepen 1-2 en 71,4% sociale groepen 1-4, 50,5% vrouwen, 56,7% hoger opgeleid
- Profiel Le Vif Weekend: 42,2% sociale groepen 1-2 en 70,4% sociale groepen 1-4, 46,4% vrouwen, 58,2% hoger opgeleid
* CIM NRS 2019-2020 (paper + digital)
Tarieven
- 1/1 pagina in Knack Weekend + Le Vif Weekend: € 13.050
- 1/1 pagina in Weekend Black: € 17.200
Tarieven voor de adverteerders uit de Mode & Beauty sector